Adresat: Dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli
Cel ogólny szkolenia: usystematyzowanie wiedzy z zakresu, asertywności i relacji interpersonalnych, wzbogacanie warsztatu pracy
Forma: warsztat 4 godziny
Korzyści z udziału w szkoleniu:
· Aktualizacja i systematyzacja posiadanej wiedzy.
· Rozwijanie i doskonalenie umiejętności odpowiedniego wykorzystania zdobytej wiedzy w codziennej praktyce.
· Praktyczne wskazówki do dalszej pracy pedagogicznej.
Adresat: Nauczyciele i dyrektorzy szkół i przedszkoli.
Cel ogólny szkolenia: usystematyzowanie wiedzy z zakresu strategii postępowania w przypadku ucznia z zaburzeniem zespołu Aspergera (AS), wzbogacanie własnego warsztatu pracy.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Aktualizacja i systematyzacja posiadanej wiedzy.
- Rozwijanie i doskonalenie swoich umiejętności interpersonalnych oraz asertywności.
- Praktyczne wskazówki do dalszej pracy.
Adresat: Nauczyciele i dyrektorzy szkół i przedszkoli.
Cel ogólny szkolenia: usystematyzowanie wiedzy z zakresu budowania odpowiedniego klimatu w miejscu pracy, umiejętności interpersonalnych i asertywności, wzbogacanie własnego warsztatu pracy.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Aktualizacja i systematyzacja posiadanej wiedzy.
- Rozwijanie i doskonalenie swoich umiejętności interpersonalnych oraz asertywności.
- Praktyczne wskazówki do dalszej pracy.
Adresat: Nauczyciele i dyrektorzy szkół i przedszkoli.
Cel ogólny szkolenia: usystematyzowanie wiedzy z zakresu kształtowania umiejętności czytania ze zrozumieniem, wzbogacanie własnego warsztatu pracy.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Aktualizacja i systematyzacja posiadanej wiedzy.
- Rozwijanie i doskonalenie swoich umiejętności interpersonalnych oraz asertywności.
- Praktyczne wskazówki do dalszej pracy.
- Teacher: Kazimiera Czapla